2D_WEEK 15
Aim week 15: I can ask questions with "WHAT IS IT?" and "WHAT ARE THEY?"
Cíl týden 15: Ptám se a odpovídám na otázky WHAT IS IT? a WHAT ARE THEY?
Hello Inchworms,
Stále se věnujeme oblasti MY NATURE. Tento týden pojmenováváme věci na obrázcích a v reálném životě a poznáváme, jestli je jich více nebo jedna. Viděli jsme, kolik se toho ve větě změní, když je věcí více než 1.
Co jsme dělaly ve středu?
- děti si připomněly otázku "What is it?" a odpovědi na ně:
- It is a flower.
- It is a tree.
- ...
- ověřovali jsme si, že děti správně aplikují pravidlo pro množné číslo
- 1 flower - 7 flowerS
- 1 rock - 4 rockS
- 1 star - 6 starS
- děti se podle situace učily pokládat otázku "What are they?" nebo "What is it?"
- Udělali jsme cvičení 1 v učebnici na straně 32-33
- audio najdete v příloze
- Kdo bude doma procvičovat, děti se na základě obrázku ptají "What is it?" vs "What are they?"
What did we do on Friday?
(co jsme dělali v pátek?)
- dále jsme procvičovali otázky a odpovědi - "What are they?" nebo "What is it?" - děti by měly minimálně zvládnout na otázky správně odpovědět. Ideálně otázky i správně v kontextu položit. Budeme ještě trénovat, ale je potřeba procvičovat i doma.
- Procvičovali jsme i starší slovní zásobu - je třeba dále procvičovat i doma - některé děti mají se slovíčky velké potíže
- hráli jsme hru - viz příloha - můžete si zahrát doma (děti vědí, jak na to)
HOMEWORK (for Wednesday December 15 / na st5edu 15. prosince):
viz pracovní list - HOMEWORK_WEEK 15